Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

poniedziałek, 15 lipca 2013

i następne...





Nic ostatnio nie robię tylko się chwalę, ale niestety to co aktualnie wyklejam jest jeszcze w rozsypce i kompletnie się nie nadaje do pokazania. 
A tu w międzyczasie pojawia się kolejna, wspaniała dla mnie wiadomość. 

Stworzyłam karteczkę do mapki na Cardabilities i  zostałam wyróżniona.
Co za wspaniała wiadomość dla mnie. Bardzo mnie cieszy, że moja praca została zauważona. 

Dziękuję, dziękuję. 
Gratuluję oczywiście wszystkim pozostałym osobom, które zostały wybrane.
 


Dziękuję za przemiłe komentarze i odwiedziny.
Pozdrawiam wszystkich wakacyjnie.

3 komentarze:

  1. Gratuluję też tam ostatnio wygrałam,ciesze się z tobą

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie Ci gratuluje kolejnych wyróżnień i życzę kolejnych:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Gratuluje wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń