Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

niedziela, 13 stycznia 2013

podjęcie rękawicy w wyzwaniu Krok po kroku

witam, 

Dzisiaj chciałam pokazać co zrobiłam na wyzwanie Krok po kroku w Scrapkach. 

Niezłą frajdę miałam przygotowując tą pracę. 

A najbardziej mi się podobała swoboda w działaniu, nie kombinowanie z układem, 
czy dane elementy do siebie pasują. 

Cała praca zajęła mi niecałe 30 minut. 



Wyzwanie trwa do 23.01.


4 komentarze:

  1. Tylko pół godziny a wyszło świetnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny twój scrap a ja cie Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia
    http://nowinkinowinki.blogspot.com/2013/01/kolejne-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba najważniejsze....
    radość z tworzenia :):):)
    Pozdrawiam ciepło...
    P.S Kartka z poprzedniego posta...
    świetny pomysł i świetne wzornictwo...nie przeładowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczny kolaż! jest pełen pozytywnie zakręconej energii :) uwielbiam takie prace!

    OdpowiedzUsuń