Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 14 grudnia 2012

Notes ze ścinek

I znowu wyzwanie. 

Zrobiłam masę notesów ze ścinek jakie mam po niektórych robótkach. 

Nie mam jeszcze tego tyle ile inne scraperki, bo ja moją przygodę rozpoczęłam tak naprawdę 
wiosną tego roku, ale już trochę się tych resztek nazbierało. 


























Ten ostatni notes zgłaszam na wyzwanie w Szufladzie


2 komentarze:

  1. Dziękuję za udział w wyzwaniu :)Czy mogłabyś okreśłić który z notesów zgłaszasz do wyzwania byłoby nam łatwiej ocenić jedną z prac. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgłaszam ostatni notes z dziewczynką z parasolem

      Usuń